Tuesday, December 4, 2007

Rly.Shrt.Films Festival se muta la Cluj

Dupa Bucuresti si Iasi, Rly.Shrt.Films Festival se muta la Cluj. Scurt metrajele castigatoare vor putea fi vizionate de publicul clujean Vineri, 7 Decembrie, la Cinema Arta, incepand cu ora 19:00. Si sa nu uitam, pregateste-te sa ai parte de cel mai dinamic show de stand up comedy!

Vino sa vezi America reala la Rly.Shrt.Films Festival. Imagini de la celelalte evenimente aici
Te invitam la primul festival de foarte scurt metraj facut dupa acest brief.

Pentru a-ti rezerva locul inscrie-te pe blog! Lasa un comment la acest post cu numele tau si al prietenilor care te insotesc si va trecem pe lista.

32 comments:

Anonymous said...

Imi pare bine ca il faceti si la Cluj, pentru ca la Bucuresti nu am reusit sa ajung, asa ca inscrieti-ma si pe mine Hentiu Cornel si daca se poate si pe Popovici Elena.

preafericitul said...

Va rog sa rezervati doua locuri pe numele: Carla Untea si Ionut Pintican

Anonymous said...

hello!
i'll be there..and i'm bringing friends. gata stefania si ciocoiu ioana

Anonymous said...

as dori o rezervare la 2 locuri pe numele: HADAR CRISTIAN si CRETU VERONICA

Anonymous said...

buna ziua
ma numesc szabo emoke ma bucur pentru decizia luata de catre voi, despre mutarea lacluj. cand am povestit la prietenii mei am ramas uimita de reactia lor pozitiva. mau intrebat despre anumite aspecte despref festivalul rly. shrt. films la care nu am putut sa raspund. la cine pot sa apelez pentru raspunsuri. as dori doua rezervari pe numele de lolos bogdan rares si pe numele meu pe care lam mentionat mai sus.
va ultumesc anticipat.

Anonymous said...

as dori sa confirm doua locuri la festival pe numele de szabo katalin si gered agnes.
cluj rulez!!!

Adi_do said...

As dori sa rezerv si eu 2 locuri pe Adrian Dorner si "invitat" :D

Anonymous said...

Salut Emoke,

Daca doresti mai multe detalii despre festivalul de film poti sa scrii la iulian.obogeanu@americanexperience.ro.

Anonymous said...

Salutare

Scriu intr-un ziar studentesc, voi scirie si despre voi.
Sunt curios cum van fii. Va rog sa-mi "rezervati" 2 locuri, pentru
Borzas Istvan si Szasz Szilard.
Multumesc.

Anonymous said...

Va rog sa rezervati doua locuri pe numele: Ritea Raul Nicolae si Avram Laura

Anonymous said...

...am aflat de voi printr'un afis..mi se pare faina ideea, o sa particip, va rog sa ma inscrieti pe mine (Nagy Ana-Maria) si pe prietenele mele (Neag Anamaria, Dulau Ana, Berindea Corina)...multumesc...

trk_evelyn said...

Buna!Venim si noi:)Torok Evelyn si Pataki Mihai

Orsi said...

as dori o rezervare la 2 locuri pe numele:PENZES ORSOLYA si VARGA ADEL

Unknown said...

E o idee buna ca ati adus acest festival si la CLuj, si ca se desfasoara dupa festivalul filmului francez..vom avea astfel o imagine de ansamblu asupra 2 viziuni diferite. As dori si eu invitatii pt 2 persoane : gabriela epure si lucian achitei. Multumesc:)

Anonymous said...

super! As dori si eu 3 invitatii: Pascan Roxana, Macxim Romana, Biru Mircea. Multumesc!

Anonymous said...

Buna.As dori si eu 2 rezervari pe numele Rus Ioana si Stoica Ileana.ms:)

Anonymous said...

Pe ideea filmului Spanish Apartment, aceste filme de scurt metraj sunt mai mult decat binevenite, astept sa ma regasesc in ele maine seara, Lucian Costiniuc, Elena Muresan, Oana Pop, Rares Bazdara, Ana Tripon

Anonymous said...

F tare, cu cat mai multe evenimente cu atat mai bine ;) Vreau si eu pe lista Biris Calin si Oprean Laura, Topirceanu Alex

Anonymous said...

sper ca nu e prea tarziu dar si eu as dori doua invitatii pe numele Purda Larisa + "invitat". Multumesc!

Anonymous said...

Sper ca nu e prea tarziu.Iata ca m-am decis in sfarsit ce voi face vineri seara-Casiana Comaromi.

Anonymous said...

Va rog sa treceti urmatoarele nume pe lista: Gorge Costea, Branzei Georgiana, Toma Andreeana, Ionut Dambu, Trifu Horea, Szenasi Akos, Farkas Zsolt+Erika, Anita+1, Enyedi Sarolta, Erdei Imola, Soos Jutka, Varga Scarlett, Farkas Renata, cei care vin de la Facultatea de Studii Europene sectia STUDII AMERICANE.

Anonymous said...

Ma bucur ca ajunge si in cluj acest festival. As dori si eu o invitatzie pentru mine si prietenii mei cu care am fost in Boston. Nume: Pop Cristian+1, Papara Cosmin+1, Maties Sebastian+1

Anonymous said...

Sunt curios sa vad ce au facut altii prin America.Sunt Toma Bogdan si vin cu prietena Ierima Alina.

Ionutz said...

salut
as dori sa rezervati 2 locuri pentru Todor ionut + "invitat"

Anonymous said...

hey hey, as dori si eu invitatii pt .... Carina Mocan, Pop Diana, Fortuneanu Catalin, Mihaela Giurgiu, Hudrea Pompei :) si katoka Anca

Anonymous said...

Salut!vreau si eu doua locuri:Morar Radu si Oros Dana

Anonymous said...

Salut! As dori si eu trei locuri: Ivascu Aura,Brie Bogdan si Izele Lavinia

Anonymous said...

Salut as dori si eu 2 invitatii pentru show pe numele Popita Mihai si Puscas Manuela ... multumesc :)

rarescraciu said...

salut
in cazul in care nu e prea tarziu, as dori o invitatie pe numele Craciunas Rares

Anonymous said...

in ultima clipa.....sper sa mai prind loc!!! numele : Alexandra Ursu

Anonymous said...

vreau sa rezerv 2 locuri pentru
diaconu magdalena si lupescu gabriela.

Anonymous said...

Salutare tuturor!

Rezervarile pentru Rly.Shrt.Films Festival se incheie aici, va asteptam la Festival in aceasta seara la Cinematograful Arta ora 19:00.